Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2018. november 21., szerda

Próféciák a szakadásról

Nemrég Veresegyházon jártunk, és segítettünk az ottani testvéreknek. Egyikük megosztott egy aktuális proféciát a mostani idők hitehagyásáról, és úgy döntöttünk, ezt angolra is le kell fordítani, hogy kimenjen a nagyvilágba is, mert nagyon fontos.


A videóra egy testvérnő reagált, és elküldte nekem azt a két ehhez hasonló álmot, amit ő kapott:
Én is hasonlót kaptam álomban. Kérlek, hogy ezeket az álmokat vizsgáljátok meg. Én nem igazán olvastam akkoriban a Bibliát, főleg nem a Jelenéseket, amikor álmodtam ezeket. Valakinek elmondtam, és ő azt válaszolta hogy ezek az igék benne vannak a Bibliában. Később én is megtaláltam. Úgy emlékszem, két egymást követő napon volt az álom. Néhány évvel ezelőtt (talán 5 éve).

Zöld füves legelőkön mentünk együtt, szép napos időben, mintha kirándulnánk valahol. Sokan ismertük egymást személyesen. Állandóan vitatkoztunk. Egymásnak mondtuk: te nem látod jól, te nem jó felé mész. Egyszer csak leereszkedett közénk egy átlátszó fal, és nem lehetett átmenni egyik oldalról a másikra. Akik a túloldalon voltak, elkezdtek dörömbölni, átkozódni, szidalmazni minket. Nagyon szomorú volt, és fájdalmas. Akkor látszott meg igazán, hogy belül mi van bennük. Leesett minden álarc. A fájdalom csak akkor múlt el, amikor Jézus visszajött. Akkor rajzolódott ki, hogy Ő a feje a testnek, mi voltunk itt a teste a Földön. Ez a sok ember eggyé vált, és így elment a Földről. Akkor már nem fájt semmi nekem azokkal az emberekkel kapcsolatban, akiket itt hagytunk, mert tudtam, hogy Isten igazságos és szent. Ennek így kellett lenni. Minden könnyet letörölt a szemünkről és minden fájdalmat kivett a szívünkből.

A másik álomban is füves réten mentünk sokan, és vitatkoztunk egymással: te nem jó felé mész, te nem tudod jól. Aztán egy kezet láttam, amelyik húzott egy vonalat, mintha belekarcolt volna az időbe és lezárta azt. Akkor egy olyan mély szakadék keletkezett, hogy nem lehetett átmenni az egyik helyről a másikra. A túloldalon lévők elkezdtek átkozni minket. Akkor látszott meg igazán, hogy kik ők belül. Akik középen voltak, azok mind beestek a szakadékba. Ugyanúgy történt, mint a másik álomnál. Jézus jött. Ő volt a fej, minden összeállt eggyé. Nem éreztük a fájdalmat már azok miatt, akik ott maradtak, mert nyilvánvalóvá lett előttünk, hogy kik ők és az, hogy Isten igazságos ítélete van. Mindkét álomban ezt hallottam: „Idő többet nem lészen. Aki igazságtalan, legyen igazságtalan ezután is; és aki fertelmes, legyen fertelmes ezután is; és aki igaz, legyen igaz ezután is; és aki szent, szenteltessék meg ezután is.”

Fogadd be az igazság szeretetét, és nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése