Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2017. november 7., kedd

Kundalini: a Szent Szellem utánzó keleti kígyódémon a Felházban?

Nem szeretek ilyen cikkeket írni. De sajnos muszáj. Nagyon sok aranyos és jóhiszemű testvérről van szó, akik veszélyben vannak. A minap ismét felkapott lett a Felház, miután a 24.hu riportere ellátogatott egy alkalmukra, és Prekopa Donát valami olyasmit nyilatkozott, ami aggodalomra ad okot (lásd a cikk végén). Nekem először akkor lett furcsa a Felház, amikor az Akvárium Klub mindhárom termét kibérelték „Felházak” névvel, és volt egy prófétai szoba. Ott az egyik fehér pólós önkéntesük a derekánál jobboldara húzó hirtelen és ismétlődő rángásokkal imádkozott és prófétált valakinek. Kérdésemre ezt a bennfentesek „felházas imának” nevezték. Ezután később beszélgettem másokkal a Kundalini démonról, és emlékeztem: ez bizony a Kundalini volt…

Kérlek, összehasonlításképp olvassatok el egy, a neve elhallgatását kérő testvérnő bizonyságtételt, és ennek alapján ellenőrizzétek, hogy a Felház ugyanezt a Kundalini szellemet terjeszti-e. NAGYON FONTOS EZ! Használnunk kell a szellemek megítélése kegyelmi ajándékot! Köszönöm!!!


A bizonyságtétel:

Ez az, végre valaki jól megfogalmazta, mi zajlik globálisan, és hogyan vannak a keresztények becsapva. Ez így igaz, és hozzá tenném a CRC Londont, ahol a sajat bőrömön tapasztaltam meg ezt a hamis szellemet. Hálás vagyok Istennek, hogy felfedte az igazságot és kivezetett. Aki tiszta szívvel keresi Istent, nehezen tud megfertőződni.

Egy ismerősöm hívott el egy Dél-Afrikai gyülekezetbe itt Londonban. Elmentem, mert nem voltam éppen jó szellemi állapotban (amit a Gonosz jól ki is használt). Az első alkalommal magával ragadott a tömeg és a zene; második alkalommal, amikor ki kellett menni (azért írom hogy kellett, mert úgy löktek meg, hogy menjek és ujítsam meg a kapcsolatomat Istennel), kint persze imádkozott a pásztor mindenkiért kézrátéttel. Ekkor egy erő kerített hatalmába, ami örömöt, a szeretethez hasonló érzést adott. Sokkal intenzívebb volt mint a Szent Szellem jelenléte. Akkor még nem tudtam mi ez.
Itt álljunk egy picit meg. Figyeljétek meg a beszámolóban a hamis intenzív „túlszeretet” érzését! Ez nem a Szent Szellem, ez a Kundalini egyik fő jellemzője. Erről énekel pl:
  • Chris Quilala: Fierce (heves, tüzes, vad, ádáz),
  • Jesus Culture: In the River („bursting up from the ground” – azaz: „feltör a földből” és nem: a Mennyből – miért a földből??? A Jelenések könyvében törnek fel démonok a földből!),
  • Hillsong: River Wild (vad folyó),
  • és megannyi modern érzelgős „dicsőítő csapat”
Továbbá pl. a következő „ölelgetős szolgálóknál” fedezhető fel (a lista nem teljes):
  • Todd White, 
  • Bethel Church (Bill Johnson), 
  • Heidi Baker, 
  • Daniel Kolenda (Reinhard Bonnke „utódja”: tűzfolyosók és más rángatózó szolgálók promótálása) valamint a hozzájuk kapcsolódó Awakening gigantikus konferenciák
Magyarországon:
  • Szívbunker (Berényi György),
  • a Gégény Éva-féle Dünamisz szolgálat és Géczi Glória, akik hívogatják az olyan ezoterikus szolgálókat, mint 
    • Joshua Mills
    • David Herzog,
    • stb.
Fontos és biblikus ezeknek a szolgálatoknak és szolgálóknak a névszerinti megnevezése, mert Pál apostol is névszerint nevezte az általa hamis tanítóknak ítélt embereket, hogy a testvérek kerüljék el őket. Folytassuk a bizonyságtételt és figyeljük meg a Felházban történtekkel a hasonlóságot:


Kényszeres látomások – a jövendőmondás szelleme (clairvoyant spirit)

Azon az alkalmon miután visszamentem a helyemre, tovább imádkoztam, és látásaim kezdtek el lenni. Én ezt megoszottam és örültek, hogy nekem ez az ajándékom. A látomásaim intenziv képek formájában jöttek, a saját életemmel kapcsolatban, aztán másokkal kapcsolatban. Szinte bárkivel beszéltem: érzékeltem az állapotát, betegség stb. Amikor imádkoztunk, szintén moziszerüen jöttek a képek. Késztetést éreztem, hogy valakihez odamenjek és elmondjam a problémáját. Voltak alkalmak, amikor igék elevenedtek meg, pl. a Máté 24, a nagy nyomoruság. Akikkel beszéltem ezügyben a gyülekezetben, azt mondták, ez Isten ajándéka, használjam. De valahogy nem volt békességem. Ami még nyugtalanságot okozott az a kontroll és a manipulálás.Ez abban nyilvánult meg hogy felmérte a helyi pásztor a helyzetemet és javasolt csoportvezetőnek, mert van lakásom, ahol lehet imacsoportokat tartani. Mindez pár hét alatt megvalósult, kiosztották az embereket és csináld.
Ismerős a Házi Felház mozgalom és az oszágos szintű kiküldés a #kuldjengem hashtaggel? Látjátok a kényszereket és a békétlenséget? Ilyet én is éreztem egy szívbunkeres házicsoportban, amikor „prófétálni” tanítottak és még ráadásul működött is. Ugyanakkor elismerem, hogy van prófétálás kegyelmi ajándéka és ismerek is ilyen testvéreket, de annak eredete más: nem nyugtalanságból ered. Folytassuk!


Kapcsolódj be!

Minden online irodán keresztül jött, még a dicséretek is, csak azt hallgathattuk, amit ők kijelöltek. A téma is adott volt, és az imacélok is adottak voltak, ami főleg számszerű célok: pl. mennyi új tag legyen, mennyi adomány a cél, stb. Kinek mennyi embert kell behozni. Ha nem értettünk egyet, és probáltunk hangot adni, hogy ez nem jó, akkor lázadónak bélyegeztek.
Igen, ezt pl. a Szívbunkerben én is átéltem. Azért jövök a Szívbunkerrel, mert ahogy a Felház is, a Szívbunker is a kaliforniai Bethel gyülekezettel és a Jesus Culture-ral van kapcsolatban (ahogy Todd White is). A Prófétai Mozgalom ilyen összefonódásairól olvashatsz Andrew Strom: Vigyázat Kundalini c. ingyenesen letölthető e-bookjában. Folytassuk az exodusszal:


A felismerés és az elhatárolódás

Egy páran magyarok elkezdtünk gyülekezeten kivül imádkozni, hogy Isten mutassa meg az igazságot. Imádkoztunk, böjtöltünk, kutakodtunk ebben a témában a neten. Én akkor halottam elöször a világosság angyaláról a 2Kor 11:14-ben a nagy szellemi megcsalattatásról a világosság angyala által: »És ez nem csoda, mert maga a Sátán is a világosság angyalának alakját veszi fel.« Isten megtanitott bennünket arra, hogy felismerjük és különséget tudjunk tenni a hamis tanítók között. Ügyesen használják az igét manipulálásra. A tanítások valahogy mindig a bővőlködésre voltak fókuszálva.
Igen, ez számomra is ismerős a „love-love-love” gyülekezetekben. Az ilyen helyeken és az innen kimenő „evangelisták” az „Isten szeret és nagyszerű terve van az életedre” hamis evangéliumot hirdetik, pedig ezt a szöveget sehol sem találod se Jézus, se az ApCsel tanítványainak evangelizációi során. Ők a megtéréssel, bűnbánattal kezdték, és szabadító szolgálatot is végeztek, bemerítéssel együtt.
Nincs pásztorlás a gyülekezetben, biztonságiőr kiséri a pásztort, szeretetlenség van stb. Minden évben meg van szervezve az afrikai 5 napos út, ami „kötelező”. Persze én is voltam, de semmi plusszt nem kaptam, csak 1000 fontom bánta. Hogyan jöttünk ki? Egy rendezvény előtt a csoportvezetőknek, tehát nekünk pénzt ajánlottak fel, ha X személyt beviszünk. Ez volt az utolsó pont, amikor jeleztük is, hogy nem megyünk többet, mert ez felháboritó. Mindenkit, akik kijöttünk, probáltak manipulálni, vissza hivni. Hozzám személyesen jött ki egy pásztor, és amikor megkérdeztem, hol van megirva a Bibliában, hogy pénzt kapunk, ha embereket hívunk a gyülekezetbe, azt válaszolta »nincs megírva, hogy nem lehet«. Akik kijöttünk, összefogtunk és tovább imádkoztunk és hátra sem néztünk, megszakítottuk a kapcsolatot a gyülekezettel.
A bizonyságtételben itt látható egy biblikus elhatárolódás. Ez nem szeretetlenség, hanem a keskeny úton való hűséges maradás jele. Hála Istennek, a Felházban a biztonságiőr fokozatnál még nem tartunk (bár a szintén „Torontóval fertőzött” Hit Gyülekezetében van pásztori biztonságiőr). Ugyanakkor, lehet, hogy épp ezért is veszélyesebb a Felház, mert a szeretet igazság nélkül félrevezet. Ahogy tovább olvassuk, kiderül, hogy nem elég csak szimplán a rendszerből kijönni…


Szabadulás a varázslás szellemétől

Ez a látás dolog nem szűnt meg. Nem sokkal később kaptam egy videót Barkóci Sándor evangelista tanításaiból, ami megfogott, és megkerestem személyesen Szlovákiában, hogy segítsen feldolgozni a történteket. Jelenleg az ő vezetésével van egy kis házicsoportunk itt Londonban a házamban, úgy, hogy két havonta eljön hozzánk. Dicsőség istennek mindenért!!!
Szolgáltam már én is együtt Barkóci egyik munkatársával, gyümölcstermő szabadító munkát végeznek, sok tapasztalattal és bölcsességgel!

Megkérdeztem a bizonyságtevőt, hogy: „Voltak abban a gyülekezetben is rángatózások, szent nevetés, földön remegés, stb 'torontós' dolgok? Még milyen tünetekről tudsz? Volt 'Whoa' kiáltás? Megtörtént nálad később a szabadulás? Éreztél a gerinced körül valamit és a derekadnál fájdalmat? Mindent írj le, amivel le tudod leplezni ezt a szellemet. Voltál a Felházban és érzékelted ugyanezt/hasonlót?” Ezt válaszolta:
Igen, éreztem, mielőtt Afrikába utaztunk, kihívott a pásztor és a hasamra tette a kezét, én forróságot éreztem, és elájultam. Persze, hogy volt rángatózás, elesés, sírás, nevetés. Persze, hogy megszabadultam, Barkóci Sándor felismerte a varázslás szellemiségét és imádkozott értem. A látomások megszűntek.
Láthatjuk tehát, hogy a testvérnőt megszabadította az Úr a hamis látomásoktól, amit a Kundalini okozott.


Hasonlítsd össze a Felházzal!

Most kérlek, ezek után, olvassátok el Prekopa Donát, a Felház egyik vezetőjének nyilatkozatát:
Lehet, hogy furcsa dolgokat fogtok látni, ezektől nem kell megijedni. Ha valaki nevetni vagy éppen sírni kezd mellettetek, vagy a földre esik, esetleg remegni kezd, az csak azt jelenti, hogy Isten itt van közöttünk.
Drága testvéreim, a Szent Szellem nem játék, ahogy az Ördög sem mese! Sajnos ez a szellemiség egyre inkább terjed és fertőzi az eklézsiát, különösen az intézményes karizmatikus gyülekezetekben. Sajnos a Felház, mivel ökumenikus (ami az egységes világvallás egyik úttörője), ezért a Kundalinivel fertőzöttek mennek mindenféle gyülekezetekbe, és „szeretetükkel” tovább fertőzik az eklézsiát.

Ismétlem, tudom, hogy sok kedves és aranyos, naiv testvér jár a Felházba, és hiszem, hogy jószándékkal teszik, amit tesznek. Ezen cikk nem bírálgatás gyanánt készült, hanem óvó szeretetből, a „Mindent megvizsgáljatok, ami gonosznak látszik, attól tartózkodjatok” elv alapján. Ahogy ebben a dokumentumfilmben is teszik (angolul).

A bizonyságtevő üzeni:
Gondolkodjanak el a keresztények azon, mi is zajlik!
Kérlek, drága Olvasó, legyél alázatban és résen ezekben az utolsó napokban, aktívan olvasd a Bibliát, imádkozz intenzíven látást kérve Istentől e téren, nehogy téged is magával ragadjon a „hitehagyás”, ami megelőzi a törvénytiprót. Osszad és terjeszd ezt az írást, mert van igazi ébredés is, ahol szintén vannak gyógyulások, de ott bűnbánat is van és szabadulások is történnek, önmegtagadással és szentségben járással együtt. A valódi ébredéseket a történelemben mindig egy ehhez hasonló hamis ébredés is kísérte. Te is tanulmányozhatod a különbséget az Igazi és hamis ébredés között Andrew Strom ingyenesen letölthető magyarra fordított könyvében.

Legyél biblikus és tiszta lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

4 bloggeres hozzászólás:

  1. Szeebusz testvérem. Ugyanezt látom és egyetértek. A Felházat első megjelenésétől fogva követtem. Èn is írtam róla. Ahányszor szóba hozom, és elmondom keresztènyeknek, szinte senki nem ért velem. Kb. húsz testvér van, összesen, aki nincs ida a Felházèrt. Áldjon az Úr hatalmasan és köszönöm a bátor kiállásod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziasztok
      nem vagytok ebben egyedül.én is úgy vélekedek, ahogy ti.
      gomba módra szaporodnak a kicsi keresztény közösségek, akik egy karizmatikus nagyobb közösségből váltak ki.
      abból látszik az indítékuk, hogy ugyan azokat cselekszik, mint elődeik, pénzért adják az igét.
      könyveket nyomtatnak, amiket saját maguk írtak, aztán pénzért terjesztik közösségük tagjainak.
      ezért undorító, hogy kihasználják az embereket és anyagi forrást biztosítanak az Ige magyarázata által.
      éppen a napokban bukkantam egy ilyenre, aztán szóvá tettem az illetőnek. nem tetszéséül kitörölte a véleményemet a hozzászólásokból és azt írta, minden vele nem egyező véleményt eltávolít, aki rombolja az ő munkáját véleményével.
      ez van, csak sajnálatos a sok ember, akik el vannak vakulva.

      Törlés
  2. Sziasztok szomorú de igaz, Barkóczi testvért ismerem ő megkapta a lelkek felismerését ,az Úr krisztusa adjon vezetést nekünk ámen

    VálaszTörlés
  3. Ne embert ,egyházat keressünk,hanem az élő Istent a belső szobánkban! Fussunk ki Babilonbôl,könnyű felismerni ezeket az ,,egyházakat " a leírt szomorú tapasztalatok segítségével.Jézus az egyetlen és jó pásztor!

    VálaszTörlés