Ő átvette tőlük, vésővel mintát készített, és borjúszobrot öntött. Ekkor azt mondták: Ez a te istened, Izráel, aki kihozott Egyiptom földjéről.A farkas ott áll a pulpitus mögött és az emberek odaadják neki a borjúhoz valót. Görbicz Tamás fogja a teológiai vésőt és istent farag, kiválogatva a Biblia egyes részeit, másokat eldobva. Kiveszi a vért az engesztelésből, mert az igazi Isten nem kell. Pedig az egész Biblia tele van a vérrel, mint Isten engesztelésével. A 3Mózes végig ezt mutatja be. Olvassátok el azt a könyvet egyben. Jézus nem a hitével, hanem a vérével engesztelte ki Istent. Például, a vérével és nem a hitével ment be a mennyei Szentek Szentjébe. Ennek előképe volt a földi Szentek Szentje, ahol engesztelés napján kellett vért öntenie az engesztelés fedelére a főpapnak. A vér itt kifejezetten nem valamiféle szövetség kötés szerepét jelentette, mint Görbicz teológiájában, hanem az engesztelést. Ha nem tökéletesen csinálta a főpap az áldozatbemutatást, összeesett és meghalt! Vajon a Szentek Szentje a Sátán tökéletesség-követelését ábrázolja, vagy a Szent Isten elvárását a bűnbocsánathoz? Ne vicceljünk már!
2Mózes 32:4
Azt is látnunk kell, hogy, Jézust nem a Sátán kínozta, ahogy azt Görbicz szeretné elhitetni velünk, hiszen Sátan éppen hogy le akarta őt hívni a keresztről, és fájdalomcsillapítót is akart neki adni, hogy Jézus csaljon. Jézusnak ugyanis a harag poharát kellett kiinnia. Isten igazságos haragjának a poharát. Jézusnak ugyanis volt még egy „bemerítkezése”: amikor Isten bűnné tette őt. Isten nem a Fiára haragudott, hanem a bűnre, amivé Jézus lett a kereszten. Ezt a poharat kellett kiinnia.
Kattints a képre a nagyításhoz. |
Mert azt, aki bűnt nem ismert, bűnné tette értünk, hogy mi Isten megigazítottjaivá legyünk őbenne.Görbicz Tamás egy neki tetsző istent faragott, aranyborjút, és azt mondja: „Ez a ti istenetek, ez mentett meg, ezt imádjátok!” Mivel nem érti Isten szentségét, bűn-gyűlöletét és igazságosságát, ezért számára a valódi Isten egy „vérszomjas isten”. Nincs az ilyen ember megtérve, mert aki már átment a bűnbánaton, az tudja, mit jelent a Szent Isten jelenlétében rettegni, s mégis átélni a megbocsátást. Csak akkor kezdi megérteni a kegyelmet, miután már halálra ítélte magát: amikor elismeri, hogy „csak a poklot érdemlem.”
2Kor 5:21
Lehet, hogy Görbicz Tamás valamennyire kijött a világból, de a világ még nem jött ki belőle. S ezért aranyborjút készített magának, egy hazugságot, hogy azt imádja.
Határolódjunk el ettől a bálványimádástól és hamis tanítás követésétől, különben Isten ránk ereszti a tévelygés erejét, akik nem fogadták be az igazság szeretetét. Megkezdődött a hitehagyás, mely megelőzi az antikrisztust. Ne a tanítókat védjük, hanem az igazsághoz ragaszkodjunk. A rostálás már folyik az igazságszeretők és a bálványimádók között.
Gyere ki a hamis gyülekezetből és nyugodt lesz az életed.
Szia!
VálaszTörlésA 2Thesszalonika 2:1-12-ról irt értekezésedben emlitetted a törvényszegés titkát. Ezt úgy is lehetne forditani, hogy a törvény nélküliség(!) misztériuma. Azaz a törvény egy olyan beavatott, tehát elferditett magyarázata, tana - nem csak büne, hanem doktrinája, ami súlyosabb - hogy nincs közünk a törvényhez. Biztos hallottad már, hogy azt mondják egyesek, hogy Krizstusig volt a törvény, rájuk az nem érvényes, mert kegyelem alatt vannak, azt hirdetve, hogy Krisztusban vannak, ők nem tudnak, tehát nemöis vétkeznek. Igy ha valamit megkérdőjelezel, netán egy bűnt vagy tévedést szóvá teszel akkor ítélkezel, lázadsz, megkérdöjelezed az egyetlen, tévedhetetlen vezetőd tekintélyét.
Pedig a törvény jo és szent. Feladata, hogy a bűneinkre ítéletet kimondo hatályát bemutassa, büneinkkel szembesitsen, azaz elítéltségünkkel szembesitsen. Csaknaz elitélt felé lehet kegyelmet gyakorolni, ellenben az illető szabad. Bünös állapotunk miatt fizette ki a váltságdíjat Krisztus a vére által, és ezt a váltságdíjat mutatta be a biró, az Atya elött a mennyben, ezért lett Isten által elfogadott és egyetlen "fizetö eszköz" a vére és a megváltás.
Lehet, hogy ez a törvény nélküliség, mint tan nem csak központi üzenetként ütötte fel a fejét, hanem a teljes hitet megfertözi, hogy megjelenhessen a bűn embere?! De aki megtartja az igaz(ság) hitet (13. vers) az tartatik meg, söt le tudja leplezni ezt a hamis szellemet.
Huhh... köszönöm a rávilágítást. Abszolút egyetértek minden szavaddal! Köszönöm a kiegészítést!
TörlésPéter, az Úsz egyértelműen kijelenti, hogy a tételes törvény érvénytelenítve lett. Mi nem a törvény uralma alatt élünk már, hanem Jézus Krisztus uralma alatt.
VálaszTörlésCsak akkor, Dániel, ha meghaltál Krisztussal megadnak és keresztre vagy feszítve vele a bemerítésben. Kombináld az "Új teremtést" (2Kor 5:17-21) a bemerítésben történt keresztrefeszítéssel (Róma 6), és a bűnös test levetésével (Kolossé 2:12), csak akkor lesz rád érvényes a Galata 2:20, akinek a környezete a törvénytől függetlenség. Miért? Mert a bemerítésben halsz meg a Róma 7 szerint a Törvénynek, mint "felesége", miután a Törvény "megölt" és elintézte, hogy "meghalj", hogy Máséi legyünk. Ám nem vagyunk Krisztus Törvénye nélkül, sőt, be van írva a szívünkbe (Zsid 8:8-12).
VálaszTörlésTehát Dániel, ha nem volt meg a keresztre feszítés (amire a halált hozó Törvény, Róma 7 vezet el), akkor kegyelem, újjászületés és Új Teremtés sincs.
Ezért hamis a "száraz kegyelem" tanítás, amit te is és sokan mások is hirdettek, mert "Víz nélkül" nem lehet meglátni Isten Országát!
A másik posztnál kifejtem, miért téves a latros és a Pál filippi börtönőrös érvelésed a „száraz hit” mellett.
A válasz itt olvasható:
Törléshttps://nyugodtleszazeleted.blogspot.com/2018/12/az-uj-teremtes-jezus-elete-folytatodik.html?showComment=1547233071507#c1381800567177102115
Jézus Krisztus tette érvénytelenné (és szükségtelenné) a törvényt. Éppen ezért a Benne való hit mindenre eĺég. Nincs se "száraz hit", se "olcsó kegyelem" (a Bibila ezekről sehol se beszél), hanem üdvözítő hit van (= a Jézus Krisztusban való hit), és mindenre elég kegyelem. Pont. Ennyi. Az más kérdés, hogy van képmutatáa (=képmutató hit), ettől függetlenül, aki tényleg befogadja Jézust, az olyan kincset talál Benne, hogy mindenét odaadja Érte, és Benne akar élni, engedelmességben. A hitben való járás természetesen engedelmességben való járást (is) jelent. Ilyenmódon a bemeritkezés (is) fontos része az üdvösségnek, ahogy azt az Ige is hangsúlyozza, és te is helyesen felhívtad rá a figyelmet. Ez is azonban éppen a Jézusban való hitből fakad, annak következménye (ezért mondjuk azt, hogy a bemerítkezés a Jézusban való hitet fejezi ki). De ugyanígy természetes következmény a GYÜLEKEZET(be való beépülés) = Krisztus testébe való beépülés, része lenni Krisztus testének, megbecsülni azt, építeni azt (és nem rombolni, gyalázni azt).
VálaszTörlésKedves Dániel, mondandód nagy részével egyetértek. A gyülekezetet viszont nem úgy kell érteni, ahogy azt ti és sokan máshol csinálják.
TörlésA gyülekezet az nem az, hogy székeket rakunk ki egy teremben úgy, hogy egymás hátát bámuljuk, és mindenki a katolilus mintára bevezetett szószék (eredete: püspöki trón) felé néz és nincs szemkontakt, se közös evés, se semmi, ami egy CSALÁDIAS légkörre mutatna.
A gyülekezet az nem az, hogy bérelünk egy termet és fizetjük a rezsit és a tizedet a pásztornak.
A gyülekezet az nem az, hogy egy kórus (szintén katolikus találmány) amit ma "dicsi csapatnak" nevezünk, énekel néhány dalt, a többiek meg követik.
A gyülekezet az nem egy rutinból megszokott kiszámítható program, ami javarészt a pásztor és a prédikáció körül forog, miközben a többiek passzívak.
Egyetértek, hogy gyülekezet kell legyen. Én is tagja vagyok egy gyülekezetnek. De az inkább felel meg annak, amit ebben a videóban is bemutatnak:
https://www.youtube.com/watch?v=OPkVrw8INOs
Bővebben a "Biblikus gyülekezés" menüpont alatt:
https://nyugodtleszazeleted.blogspot.com/p/biblikus-gyulekezet.html
Tehát neked is, kedves Kriszt Dániel, valóban meg kell térned, elhagynod a katolikus babiloni rendszert, és vissza kell térned a bibliai gyülekezéshez, ahol a felkészítő ajándékok csak azért vannak, hogy segítsék a Testet, hogy az maga építse fel önmagát a Krisztus teljességéhez. Ahol a tagokat pásztor- és tanításfüggővé teszik, esetleg dicsőítésfüggővé, programfüggővé, az nem gyülekezet, hanem egy drog, egy szekta, egy szajha, amely Krisztus és Menyasszonya közé fészkeli be magát, kiadva magát társmegváltónak és társközbenjárónak. Csak nem Máriának nevezik, hanem istentiszteletnek, ami nem az, hanem Sátán zsinagógája.
Isten áldjon.
Kedves Attila!
VálaszTörlésAmint azt elmondtam, én már megtértem, Jézus megtalált, Krisztusban új teremtés vagyok, és ezt senki -te sem- el nem lophatja tölem. Az Ige nem változik, Jézus megígérte: ahol ketten vagy hárman együtt vannak az Ő nevében, Ö ott van jelen! Ki vagyok én (vagy ki vagy te), hogy ezt meg merjük kérdőjelezni, és egyes összejöveteleket alacsonyabb- vagy magasabb rendünek tartani? A tanítványokban is hasonlo lelkület volt mint benned: "kérjünk rájuk tüzet?" Jézus ezt a lelkületet akkor is, és ma is leállítja! Sőt Jézus leállította a tanítványokat, mikor azok le akartak állítani olyan embereket, akik -szerintük a Jézus nevét helytelenül használták! Akkor is leállította őket, amikor a konkolyt akarták volna kitépkedni. Miért? Mert ők is emberek, és nagy buzgóságukban elvakultan simán kitépkedhetik a kalászt is. Te nem félsz, hogy buzgóságodban esetleg magad is a kalászt is konkolynak nézed??? Hagyd ezt a feladatot az aratás Urára, bízd Görbiczet is Őrá!
S rátérve az Istentiszteleteinkre: nagyon hálas vagyok gyülekezeteinkért, ahol valóságosan megtapasztalhatjuk az Úr jelenlétét, letelepedhetünk az Ige köré (mint a tömeg Jézus köré), felemelhetjük és dícsérhetjük az Ő nevét (mintahogy Ő is zsoltárokat énekelt tanítványaival), működhet a prófétálás, nyelvekenszólás ajándéka, gyógyulások, szabadulások történhetnek, ahol nemegyszer emberek jönnek előre sírva megtérni, s felhőtlen öröm van ilyenkor nemcsak a mennyben, hanem itt közöttünk is. Ahol nem egymást marjuk és esszük, hanem szeretjük és tiszteljük egymást, az Igének engedelmeskedve a vezetőket kettős megbecsülésben részesítve. Az adakozás számunkra nagy öröm és kiváltság: hogy pazarolhatunk Krisztus testére, még akkor is, ha napjaink Júdásai ezt felháborítónak tartják :)
Kívánom, hogy tapasztalj meg egy ilyen gyülekezetet magad is, mentsd te is az elveszetteket, alázatban tudj másokat különbnek tartani magadnál, a vezetőidet pedig tudd kettős megbecsülésben részesíteni.
A mennyei Atyánk nem annak örül, ha gyerekei civakodnak egymással, hanem ha szeretetben és egységben vannak!
Kedves Dániel, válaszodban nem láttam semmiféle jelét bűnbánatnak, megtérésnek, alázatnak, stb. Csak azt láttam, amit a katolikusok és más vallások képviselői is csinálnak:
Törlés„ÉN JÓ VAGYOK”
Üzenetedben nem láttam annak nyomát, hogy rádöbbentél, mennyire gonosz és istentelen ember vagy, akinek semmi esélye a Szent Isten előtt megállni. Nem láttam benned istenfélelmet, sem az Ige iránti tiszteletet és a saját hagyományaid rettegéssel való felülvizsgálatát, kimunkálva üdvösségedet.
Ehelyett pontosan azt látom nálad, mint a Máté 15-ben, ahogy a farizeusok ragaszkodnak a mindenféle „istentiszteletnek vélt” hagyományaikhoz, akiket Jézus megfeddett, hogy találóan prófétált rólatok, képmutatók Ézsaiás, mert emberi hagyományokat hirdettek Isten parancsolataiként.
Kedves Dániel, engem nem érdekelnek az önigazoló bizonyságtételeid, ilyenjei a hamis prófétáknak is van sok. Engem az érdekel, hogy retteged-e Isten Igéjét.
Amennyiben nem, úgy velem nem lesz bajod, viszont Jézus elé fogsz állni, aki azt fogja kérdezni, miért hívtad őt uradnak, mikor nem azt csináltad, amit ő mondott.
Én részemről itt lezárom. A „próféta” egy görög szó, azt jelenti, „Isten akaratának szószólója”. Ez nem egy tisztség, hanem egy utálatos szerep, kimondani azt, amit Isten akar, legfőképp vallásos és magukat Istennel rendben levő emberek számára. Tőlem belém rúghatsz, lejúdásozhatsz, ez nem fog változtatni azon a tényen, hogy meg kell térj a bálványaidból, a hagyományaidból és Isten hamis képviseletéből.