Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2019. december 19., csütörtök

Büntetés végrehajtás

Ahogy mentem ma reggel a Nyugatiba, a körúton sétáltam és pörgött a szellemi motor bennem, ahogy nyelveken szóltam. Közben a szemem a különféle bálványokat figyelte. Ezek művészeti szempontból ugyan remekművek, Isten szemében viszont utálatosságok, melyek a szellemvilágban a démonok fegyverei az emberek ellen.

Az egyik zebránál éppen egy nagy kék-fehér szögletes busz kanyarodott ki, amire az volt ráírva: BÜNTETÉS VÉGREHAJTÁS.


Majd lementem a Nyugatihoz vezető aluljáróba, hogy átmenetjek. Először egy kisebbségi asszony hangos átkozódására lettem figyelmes. Majd ahogy átmentem, a ruhaboltoknál egy újabb hangos élőlény haragos rikácsolása ütötte meg a fülemet, aki Isten egyik képmását és dicsőségét gyalázta.

Ekkor megnyitottam a számat, és ráparancsoltam az élőlényre, hogy ezt hagyja abba. A férfi Isten képmása, a nő pedig annak segítőtársa. Amikor erre negatívan reagált, Jézus nevében megdorgáltam és rendre utasítva megtérésre intettem, illetve figyelmeztettem, hogy nem lesz jó vége annak, amit csinál. Még gúnyolódott utánam, amikor felmentem a lépcsőn.

Fontos, hogy Isten emberei bárhol is járjanak, pörögjön a motor bennük, és legyenek józanok és éberek a körülöttük zajló szellemi dolgokra. Amikor már jár a motor, sokkal könnyebb megszólalni félelem nélkül és kihirdetni Isten királyságát, amikor arra van szükség.

Amikor pedig ez ki van hirdetve, az emberek tisztába kerülnek azzal, hogy amit csinálnak, nem lesz jó vége, és egy napon, ha meg nem térnek, és újjá nem születnek, bizony meglesz számukra az örökké tartó büntetés végrehajtás.

Itt és most nyilvánosságra hozom tehát, hogy legközelebb, ha nőként arra támadna felindulásod, hogy egy férfit tiszteletlenül becsmérelj, figyelmeztetlek, hogy

  1. A férfi Isten képmása és dicsősége. Amennyiben férfit gyalázni mersz, Istent gyalázod. Készülj az ítéletre, mert minden hiába kimondott szóért el fogsz számolni.
  2. A nő a férfi segítőtársa és annak dicsősége. Amennyiben férfit gyalázol, nem rendeltetésszerűen üzemelsz, hanem ellentétesen azzal, amire téged Isten megtervezett és megalkotott. A tévelygésedből térjél meg, és kérd az Úr Jézust, szabadítson meg téged a bűntől és az Istent gyűlölő összes démonikus leuralástól, miután megvallottad bűneidet és bemerítkeztél vízbe Jézus halálába és feltámadásába.
Avagy nem tudjátok, hogy akik bemerítkeztünk Krisztus Jézusba, az ő halálába merítkeztünk be? Eltemettettünk azért ő vele együtt a bemerítés által a halálba: hogy amiképpen feltámasztatott Krisztus a halálból az Atya dicsősége által, azonképpen mi is új életben járjunk. Mert ha az ő halálának hasonlatossága szerint vele eggyé lettünk, bizonyára feltámadásáé szerint is azok leszünk. Tudván azt, hogy a mi régi emberünk ő vele megfeszíttetett, hogy megerőtelenüljön a bűnnek teste, hogy ezután ne szolgáljunk a bűnnek.
Rómaiakhoz írt levél, 6. rész, részlet
Figyeljünk oda egymásra; és félelemmel és rettegéssel töltsük jövevénységünk idejét ezen a földön!

Ha újjá vagy születve és Isten dolgozik benned, nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése