Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2011. november 21., hétfő

Isten szíve szerint – 3

Folytatom a zsoltáros sorozatot...


Technikai: Ezt a sorozatot át fogom tervezni, egy napra csak 1 isnpirációt fogok közölni. A mai:

XXI. Az Istenben bízó jobban jár a veszedelem után, mint előtte
55. Vessed a te terhedet az Úrra, Ő gondot visel rólad. 56. Mikor félnem kellene is, én bízom Benned: ember mit árthat nekem? 57. Szárnyaid árnyékába menekülök, amíg elvonulnak a veszedelmek. Elküldi Isten az Ő kegyelmét és hűségét. 58. Bizony, van ítélő Isten e földön. 59. Elém jön az én kegyelmes Istenem. 60. Segíts ki minket s nyomorúságból, mert emberi segítség hiábavaló. Istennel győzelmet nyerünk! 61. Vigyél el engem innen a sziklára, ahová én nem juthatnék!
 
Rejtőzz Isten szárnyai árnyékába és nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése