Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2019. október 17., csütörtök

Profi influenszer vagy Isten bizonyító megnyilvánulása?

Manapság számos „keresztény” projekt létezik, melyekkel az intézményes egyház tagjai és a karrierhez, sikerhez szokott emberek próbálják a tömeget elérni és Istenhez vezetni világi módszerekkel. Az ilyen „világnézet-porszívóügynököket” a régi rómaiak/görögök orátoroknak, a 21. századi emberek influenszereknek (befolyásolóknak) nevezik. Profi zenészek, művészek, videókészítők, előadók, stb. próbálják emberi erejüket latba vetni, miközben Pál apostol, miután mindezt kárnak és szemétnek ítélte, ennek éppen az ellenkezőjét tette, hogy Istentől és ne tőle függjenek az eredmények.

Pál a következőt írta a korinthosziaknak (és Jézus nevét mindenhol segítségül hívó szenteknek):

Fotó: Miquel Taverna. (Licensz)
Én is, amikor eljöttem hozzátok, testvérek, nem a szólás vagy bölcsesség lehengerlő fölényével jöttem, amikor Isten tanúságtételét terjesztettem nektek. Mert elhatároztam, hogy ne lássak mást bennetek, csak a Messiás Jézust, és őt is mint keresztre feszítettetet. Sőt: én gyengeségben és félelemben, és nagy rettegésben jelentem meg nálatok, és az én beszédem és nyilvános bejelentésem sem az emberi bölcsesség meggyőző szavaival történt, hanem a Szellem és a csodás erő bizonyító megnyilvánulásában: hogy a ti hitetek ne az emberi bölcsességben, hanem Isten csodás erejében legyen.

[…] Ugyanígy, az Isten dolgait sem ismeri senki, hacsaknem az Isten Szelleme. Mi pedig nem a világrendszer szellemét vettük át, hanem azt a Szellemet, amely az Istenből van, hogy megláthassuk az Isten által kegyelmesen nekünk ajándékozott dolgokat. Ezeket is szóljuk, nem emberi bölcsesség tanult szavaival, hanem a Szent Szellemtől tanultakkal, szellemieket szellemiekhez hasonlítva.

De az ösztöni érzékeit követő lelki ember nem fogadja el az Isten Szellemének a dolgait, mert számára mindezek csak bolondság, és nem képes megismerni, mivelhogy ezek csak szellemi módon vizsgálhatók.
Te melyik utat választod? Az emberi bölcsesség és a profizmus útját, vagy Isten bizonyító erejét?


Istenre hagyatkozva valódi bizonysággal lesz teli az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése