Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2020. szeptember 4., péntek

Derek Prince: A varázslás – Szabadulj meg a jézabeli okkult keresztény prófétai szolgálatok hatása alól!

Magyarországon hála Istennek, terjed az a féle tanítványság, amelyet Jézus is bevezetett, kívül az Antiókhiai Ignác által elkezdett egyházi rendszereken („a püspök/pásztor/lelkész/V.I.P. nélkül nem lehet csinálni semmit”). Ahol Isten Országa működik, ott Sátán is működik. Ahol valódi megújulás van, ott vannak hamis próféták is. A legegyszerűbb példa Fülöp evangélista esete Simon mágussal az ApCsel 8-ból. Magyarországon is van egy New Age-es kereszténység, ami elsőre hasonlít a tanítványsághoz, de a lázadásra és a varázslásra épül.

Derek Prince: A varázslás c. beszámolója megmutatja nekünk, hogy a legtöbb esetben varázslás ott van, amikor nő vezet. Az írást olvasható PDF-ben is és gépi felolvasásban AAC formátumban is letölthetitek.

Egy rövid részletet idemásolok kedvcsinálóként:
Amikor egy személy (rendszerint nő) szellemi helyett csak lelki, és elhatározza, hogy másokat a maga uralkodása alá von, akkor varázsol. Kétféle varázsló van: az egyik tudja, hogy az, és az is akar lenni; ő a Sátán erejét használja. Sok ilyet láttam Új-Zélandon (néhányan meg is szabadultak). A másik bizonyos szempontból veszélyesebb, mert ő maga sem tudja, hogy varázsló, s nem tudják róla mások sem. A múltkoriban valaki megkérdezte tőlem: „Vannak-e pünkösdi varázslónők?” „Igen – válaszoltam neki –, sőt vannak karizmatikus varázslónők is. Mi a különbség? Az, hogy a pünkösdi varázslónők a pünkösdi gyülekezetekben próbálják irányítani a pásztort és a gyülekezetet, a karizmatikus varázslónők, pedig otthoni imakörökben uralkodnak, és általában a férjük is ott van.” Néhány pillanatig hallgatott, majd azt mondta: „Akkor most már tudom, hogy az a személy, aki nálunk van, karizmatikus varázslónő.” Ez talán furcsának tűnik, de én a legalapvetőbb élményről beszélek, amit megtapasztaltam. Néhány példát is elmondok. Egyszer egy összejövetelen tartottam előadást, és Isten megnyitotta a szememet egy olyan dologban, amiről nem prédikáltam még. Arról kezdtem el beszélni, hogy mennyi asszony uralkodik a férjén, a családján – tulajdonképpen akaratán kívül. Megpróbál mindenkit az uralma alá hajtani. Rámutattam, hogy az ilyen otthonokban a férfi nem tudja elfoglalni azt a helyét, amit Istentől kapott. Lehet sikeres az üzleti életben, a munkahelyén, de soha nem lesz teljesen kifejlett szellemi ember, mégpedig azért nem, mert állandó nyomás alatt él otthon, s ez a feleségétől jön. A benne lévő varázslástól. Rámutattam, hogy ez általában lázadást okoz a gyermekekben, s széttöri az otthont. A varázslás a világon az első számú romboló erő. Az Egyesült Államokban több ilyen varázslás történik, mint bárhol a világon. Itt a válások és a szétesett családok száma egyenes arányban van a varázslás erejével. Ennek a tanításnak a végén egy nő, akit ismertem, akinek férje és gyermekei vannak, és mindnyájan Szent Szellemmel betöltekezett keresztények, odajött hozzám, és azt mondta: „Most láttam meg először, mi van bennem! Prince testvér, engem írtál le! Én pünkösdi varázslónő vagyok. Imádkoznál értem? Az egész családom meg van keresztelkedve Szent Szellemmel, de nincs békesség az otthonunkban.”
Magyarországon a két ilyen fő veszélyforrás Gégény Éva és Suchné Ilona „szolgálata” (reméljük, megtérnek belőle). Mindketten keresztény prófétai szolgálatot végeznek, bemerítenek, kötnek-oldanak, de e két nő a Jézabel szellemével operál és félrevezeti az embereket, hiszen lázadásban élnek Isten Igéjével szemben (fejfedés nélkül prófétálnak, nőként tanítanak és vezetnek). Derek Prince üzenete ilyen szolgálatokat leplez le, nevez pünkösdi vagy karizmatikus varázslásnak, és segít az ebből a fajta okkult kereszténységből való szabadulásban.

Amióta elkezdtünk mi is ellene menni a Jézabelnek és ezt a szellemiséget leleplezni és szabadítani belőle, ahol találkozunk vele: családok állnak helyre, férfiak bátorodnak fel, és sárkányok válnak segítőtársakká és férjük dicsőségévé.

Derek Prince ezen üzenetét is az egyik olyan testvérnő tanítványtól kaptam, aki maga eszmélt rá, hogy ő is és sok más hölgy is küszködik ezzel a dologgal, és értették meg, hol lehetett a probléma az életükben és családjukban.

A jézabeli szellemiség az utolsó idők egyik legnagyobb támadása Isten képmása ellen, vagyis a férj-feleség Istent bemutató modellel szemben, ahol a Fiú Jézust képviseli, a Segítő pedig a Bárány Menyasszonyát, Eklézsiát. Jézabel „kiheréli” a férfiakat, a nőket pedig elnyomó, irányító és manipulatív varázsló pozícióba emeli. Ez istenkáromlás, mert az Ő képmását torzítja el és teszi a nemi szerepeket Isten hamis tanúivá. De van ebből szabadulás.

Letöltés: 

Szabadulj meg Jezabel varázslásától és nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése