Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2012. május 4., péntek

Dalfordítás: Ki vagyok én?

Hallgassátok meg ezt a dalt...




Magyar dalfordítás: (karaoke felvétel, Gdúr hangnemben)

Ki vagyok én, Hogy az ég és föld Ura,
Törődik velem, És megért, hogyha fáj?
Ki vagyok én, Hogy a Feltámadt Király
Úgy dönt, megkeres És felfedi Önmagát?

Nem azért, mit én tettem, Sem azért, ki én vagyok,
Hanem azért, mert szeretsz: Reményem felragyog!

Én csak pára vagyok a szélben, Virág, mely elhervad,
Hab, mit sodor a tenger, Múló pillanat.
S mégis, Te felelsz, hogyha hívlak, ha elesnék, kezed megtart –
Te így mutattad meg:
Tiéd vagyok! Tiéd vagyok!

Ki vagyok én, Hogy a bűneim helyett
Te a kegyelmedben látsz: hogy újra felkelek?
Ki vagyok én, Hogy a hang, mi szélcsendet
Teremt: hív engem, S lecsendesíti lelkem?

Kitől félnék, Mitől félnék?
Tiéd vagyok! Tiéd vagyok!

Ha tudhatod, hogy Isten kezében vagy, nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

1 bloggeres hozzászólás:

  1. Ehhez kapcsolódóan eszembe jutott az, amikor Dávid Absolonban nem az ellenségét, hanem a fiát látta, amikor megtudta, hogy meghalt. Jézus annak ellenére, hogy ellenségei volt gyermekeként tekintett rám.

    VálaszTörlés