Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2020. március 14., szombat

A koronavírust Isten felhasználhatja az igazság keresésében

Nemrég készítettem egy videót a koronavírusról, hogy Jézus nagyobb, mint a koronavírus. Miután valaki ezt megnézte, megkeresett engem személyesen, hogy egy hónapja őt megszólította Isten a nagy koronavírus miatti gondolkozása közben, hogy kezdje el a Bibliát olvasni. Azt mondta, azóta mintha „szerelmes” lenne Istenbe. Bátorítottam, hogy tegyen bűnvallást, rendezze kapcsolatait és merítkezzen be (pl. otthon, kádba).

Nem feltétlenül rossz dolog tehát az, hogy itt van ez a koronavírus mizéria. Sőt, személyes meggyőződésem szerint az sem feltétlenül baj, hogy a nagy rendezvényeket lefújják. Gondolok itt most például arra a sok ezer istentiszteletre, ami mostanában elmarad. Hiszen ez amúgy sem egy Istentől rendelt dolog, hanem emberi hagyomány. Ha ez most esetleg sokkolóként hatott rád, engedd meg, hogy egy kis tényfeltárást mutassak arról, hogy honnan is ered az „istentisztelet”, és hogy miért nem találjuk meg az Újszövetségben, se Jézus, se az apostolok tanításai között. Nézd meg ezt a kevesebb mint félórás videót.

Kommersz evangélium

Továbbá, szeretnék itt egy őszinte vallomást is tenni, így visszanézve 2020-ból. 1999-ben mondtam először igent Jézusra. Akkortájt még csak barátokkal beszélgettem Isten dolgairól és olyan természetes és egyszerű volt minden. Olykor házanként is összejöttünk, volt ima, evés és bibliaolvasás is. Volt egy kis kék gedeonos Bibliám és csak úgy faltam Jézus szavait. Akkor még gyermeki hittel mindent elfogadtam, ahogy az le volt írva. Aztán bekerültem a templomos istentiszteleti rendszerbe, és az évek során jópár vagyis vallási üzletláncot volt szerencsém meglátogatni (keresztény szaknyelven: felekezetet). Sajnos nem tudtam, micsoda akadály gördült így elém, pontosabban abban, hogy Jézus tanítványa legyek. Ehelyett egy rendszerben vergődtem ide-oda kb 16-17 éven kereszül, míg Isten megszánt, és kihozott belőle, és ott tudtam folytani, ahol abbahagytam: az egyszerű bibliaértésnél és Jézus parancsainak és az apostoli tanításnak a követésénél.

Bátorítok mindenkit most tehát egy kis istentisztelet „detox”-ra (e szót a függőségekről való leszokásra használják), és arra, mindenki maga olvassa el az Újszövetséget a felekezeti és teológiai szemüvegek nélkül, kérve Istent, hogy vezessen el minket minden igazságra. És akkor lehet, hogy nagyon-nagy meglepetésekre bukkanunk.

Gyertek ki a hithősökkel együtt a pusztába ezekből a mesterséges rendszerekből, és hadd szóljon Isten hozzátok! Isten Országában nem fogtok csalódni, sem soha többé visszanézni. Gyertek, kövessük Jézust, és hagyjuk, hogy Isten megerősítse az életünket és igehirdetésünket jelekkel és csodákkal, olymódon, ahogy azt Ő akarja.

Tedd a koronát Jézusra a vírusról, és nyugodt lesz az életed.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése