Menü

TIPP: A cikkek alatt rákattinthatsz a kapcsolódó cikkekre is.

2010. november 19., péntek

Fényesebb a Napnál

Amikor az ember kint felejti a fát, annak ellenére, hogy a jártasabbak szóltak, hogy eső lesz és a vizes fa nagyon nehezen gyullad be, hajlamos arra, hogy magába ereszkedjen, hogy megint elszúrt valamit.

Tegnap reggel arra ébredek, hogy esik az eső, és az első gondolatom -- Isten helyett -- az, hogy... kinn a fa, elázik, meg kell menteni! Kimentem, de már késő volt, elázott. Ekkor, nem volt mit tenni, megkértem az Urat, hogy szárítsa meg a fát. A nap nem sütött ki, pedig kértem az Urat. Elrámoltuk hát a fát és betakartuk. Úgy mentem aludni, hogy Isten elé álltam, mert nem értettem, miért nem sütött ki a nap, és miért nem húzódtak el a felhők, hiszen az lett volna a dolguk, a természetes, a bibliai: "...bizony mondom néktek: Ha akkora hitetek volna, mint a mustármag, azt mondanátok ennek a hegynek: Menj innen amoda, és elmenne; és semmi sem volna lehetetlen néktek." (Máté 17:20) Hitem az volt, egy órán keresztül imádkoztam és szóltam a felhőknek, hogy kotródjanak el.

Ma arra ébredek, hogy süt a nap! A tűzifáról Balázs, akivel együtt missziózom, már levette a takarót, és szárad. Estére meg is száradt!

Elgondolkoztam ezen. Isten, aki a napot teremtette, milyen hatalmas. A nap sugarainak egy rendkívül pici hányada esik csak a földre, a többi mind megy ki a világűrbe, szinte pazarlásként. És ebből a piciből is csak egy rész esett rá a kertre, ami pillanatok alatt megszárította a fát.

És ami ennél is durvább, hogy a Biblia szerint a Mennyben nem lesz szükség Napra, mert Isten lesz a nap és a Bárány Jézus fogja azt megvilágítani. Ha egy űrhajóval a Naphoz közel repülnénk, az megolvadna, és senki sem maradna életben. Ezzel ellentétben a Mennyben mi Isten gyermekeiként beleülhetünk majd a Nap Teremtőjének az ölébe, annak, aki sokkalta hatalmasabb a Napnál, és ki tudja, hány milliárd Napot, és annál nagyobb égitesteket teremtett? Ilyen Istenünk van. Engem lesokkolt ez a gondolat, ahogy álmélkodtam Isten nagyságán. Többet és többet, egészen az Ő Teljességéig, minden kell nekem Istenből.

Gondolkoztál már ezen? Bátran kérhetsz Tőle dolgokat, ha gyermeki hittel és nem okoskodva közeledsz Hozzá. Ezzel dicsőíted az Ő hatalmát igazán. Jézusban ennyi mindent kaptunk Tőle. Megváltást, bűnbocsánatot, mennyei örökbefogadást és királyi jogokat. Éljünk a lehetőséggel! Emeljük fel fejünket, hagyjuk abba a szenteskedő önsajnálatot és legyünk büszkék Istenünkre, mert Ő jó, mert örökkévaló az Ő kegyelme!


Ha megtanulunk igazán kérni Istentől, aki fényesebb a Napnál, akkor nyugodt lesz az életünk.

Kapcsolódó cikkek:

facebookos hozzászólás:

0 bloggeres hozzászólás:

Megjegyzés küldése